Σκοπός του Προγράμματος Σπουδών είναι η εκπαίδευση και προετοιμασία ερευνητών που θα είναι σε θέση να μελετήσουν εκπαιδευτικά φαινόμενα μέσα από τον Κοινωνιολογικό φακό. Η δομή του προγράμματος επιτρέπει σε φοιτητές/τριες να εστιαστούν σε κλασσικά κοινωνιολογικά θέματα και να αποκτήσουν τα απαραίτητα μεθοδολογικά εργαλεία για να ερευνήσουν τον τρόπο με τον οποίο ο χώρος της εκπαίδευσης αποτελεί κομβικό σημείο σε αυτά τα ερωτήματα. Θέματα που σχετίζονται με ταξικές, έμφυλες και πολιτισμικές ανισότητες, το ρόλο της εκπαίδευσης στον κοινωνικό αποκλεισμό και τα νέα δεδομένα στην εκπαίδευση μέσα από την παγκοσμιοποίηση αποτελούν τις βασικές θεματικές της προετοιμασίας των ερευνητών/τριών. Στόχος του προγράμματος είναι η καλλιέργεια τόσο της θεωρητικής σκέψης και αντίληψης των φαινομένων σε μακρο-επίπεδο όσο και η κατανόηση του πώς αυτά τα φαινόμενα μεταφράζονται στην καθημερινή ζωή στο μικρο-επίπεδο.
Τμήμα: Τμήμα Επιστήμων της Αγωγής
Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών και Επιστημών Αγωγής
Όνομα Προγράμματος: Επιστήμες της Αγωγής με κατεύθυνση Κοινωνιολογία της Εκπαίδευσης
Κατεύθυνση: Επιστήμες της Αγωγής - Κοινωνιολογία της Εκπαίδευσης
Επίπεδο Τίτλου Σπουδών: 3ος Κύκλος (Διδακτορικός Τίτλος) [8 Εξάμηνα]
Είδος Φοίτησης : Πλήρης και Μερική Φοίτηση (δυνατότητα επιλογής)
Γλώσσα Διδασκαλίας: Ελληνικά
Συντονιστής : Μιράντα Χρίστου (mirandac@ucy.ac.cy)
Υποχρεωτικά (3): EΠΑ 550, 641, 646, 637
Οι φοιτητές πρέπει πάντα να συμβουλεύονται τους Κανόνες Μεταπτυχιακής Φοίτησης
Παρακαλώ συμβουλευτείτε τους Κανόνες Μεταπτυχιακής Φοίτησης
Η διπλωματική εργασία, η διατριβή, τα ερευνητικά και συγγραφικά στάδια βαθμολογούνται με Επιτυχία/Αποτυχία. Ο τελικός βαθμός για την εκπόνηση της διατριβής καταχωρείται στο τελευταίο εξάμηνο της εκπόνησής της. Η διδακτορική διατριβή αξιολογείται με Επιτυχία ή Αποτυχία.
Οι κάτοχοι Διδακτορικού στην Κοινωνιολογία της Εκπαίδευσης θα είναι σε θέση να διεκδικήσουν ένα εύρος ακαδημαϊκών θέσεων που σχετίζονται με την διαθεματικότητα του πτυχίου τους. Για παράδειγμα, θέσεις σε τμήματα Εκπαίδευσης, Κοινωνιολογίας ή και διεπιστημονικά τμήματα Σπουδών Φύλου αν η έρευνα του διδακτορικού είναι σχετική. Επιπλέον, θα μπορούσαν να εργαστούν σε τμήματα του Υπουργείου Παιδείας και Πολιτισμού που σχετίζονται με έρευνα στα σχολεία ειδικά για θέματα κοινωνικής ανισότητας και διαχείρισης πολύ-πολιτισμικότητας.
-