Slider Image

Προφίλ του Προγράμματος Σπουδών

Σκοπός του Προγράμματος Σπουδών είναι η εκπαίδευση και προετοιμασία ερευνητών που θα είναι σε θέση να μελετήσουν εκπαιδευτικά φαινόμενα υπό το πρίσμα των ψηφιακών τεχνολογιών. Η δομή του προγράμματος επιτρέπει σε φοιτητές/τριες να εστιαστούν σε θέματα που αφορούν τη χρήση των ψηφιακών τεχνολογιών στη διδασκαλία και να αποκτήσουν τα απαραίτητα μεθοδολογικά εργαλεία για να ερευνήσουν τον τρόπο με τον οποίο ο χώρος της εκπαίδευσης αποτελεί κομβικό σημείο σε αυτά τα θέματα. Θέματα που σχετίζονται με εκπαιδευτικό σχεδιασμό με τη χρήση της ψηφιακής τεχνολογίας, ανάπτυξη δυναμικών περιβαλλόντων διδασκαλίας και μάθησης, διεξαγωγή ποσοτικής και ποιοτικής έρευνας, όπως, επίσης και εφαρμογές των νέων τεχνολογιών στην ανάπτυξη προγραμμάτων αποτελούν τις βασικές θεματικές της προετοιμασίας των ερευνητών/τριών.

Βασικά Μαθησιακά Αποτελέσματα

Με την επιτυχή ολοκλήρωση του διδακτορικού προγράμματος Εκπαιδευτική
Τεχνολογία, αναμένεται ότι οι φοιτητές/τριες:

Θα αποκτήσουν δεξιότητες και γνώσεις για να επεκτείνουν το θεωρητικό πλαίσιο και ερευνητικό πεδίο της Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας.
Θα αναπτύξουν δεξιότητες για κριτική ανάλυση της βιβλιογραφίας που σχετίζεται με συγκεκριμένα ερευνητικά ερωτήματα στον τομέα της Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας.
Θα αναλύουν και θα ερμηνεύουν τα αποτελέσματα που προκύπτουν από σύγχρονες έρευνες στην διδασκαλία με τη χρήση των ψηφιακών τεχνολογιών.
Θα είναι σε θέση να εντοπίζουν ερευνητικά κενά στην έρευνα για τη διδασκαλία της Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας, να υποβάλλουν κατάλληλα ερευνητικά ερωτήματα και να σχεδιάζουν και υλοποιούν έρευνες για την απάντηση των ερωτημάτων αυτών.
Θα εξοικειωθούν με ποιοτικές και ποσοτικές μεθόδους εκπαιδευτικής έρευνας και θα αποκτήσουν εμπειρίες εφαρμογής αυτών των μεθόδων στη συλλογή και ανάλυση δεδομένων.
Θα είναι σε θέση να προτείνουν μελλοντικές ερευνητικές κατευθύνσεις στην Εκπαιδευτική Τεχνολογία.
Θα είναι σε θέση να βελτιώσουν, να εφαρμόσουν και να διδάξουν θεωρητικές γνώσεις και προσεγγίσεις στον τομέα της Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας.
Θα είναι σε θέση να συμμετάσχουν σε δημόσιες συζητήσεις αναφορικά με θέματα εκπαιδευτικής πολιτικής και μεταρρύθμισης μέσω της Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας.

Σημαντικές Πληροφορίες

Τμήμα: Τμήμα Επιστήμων της Αγωγής

Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών και Επιστημών Αγωγής

Όνομα Προγράμματος: Εκπαιδευτική Τεχνολογία

Κατεύθυνση: Εκπαιδευτική Τεχνολογία

Επίπεδο Τίτλου Σπουδών: 3ος Κύκλος (Διδακτορικός Τίτλος) [8 Εξάμηνα]

Είδος Φοίτησης : Πλήρης και Μερική Φοίτηση (δυνατότητα επιλογής)

Γλώσσα Διδασκαλίας: Ελληνικά

Συντονιστής : Χαρούλα Αγγελή Βαλανίδη (cangeli@ucy.ac.cy)

Δομή Προγράμματος Σπουδών

Tύπος Μαθήματος Μονάδες ECTS
Υποχρεωτικά
Υποχρεωτικά 216
Περιορισμένης Επιλογής 24
ΣΥΝΟΛΟ ECTS 240

Κατανομή Μαθημάτων ανά Εξάμηνο


Σημειώσεις

Yποχρεωτικά (5): ΕΠΑ 580, 581, 582, ΕΠΑ 583 ή 643, ΕΠΑ 682 ή 683


Οι φοιτητές μπορούν να επιλεξουν Ερευνητικά και Συγγραφικά στάδια το Χειμερινό ή Εαρινό ή Θερινό Εξάμηνο.

Προϋποθέσεις Φοίτησης

Οι διαθέσιμες θέσεις προκηρύσσονται από τη Σχολή Μεταπτυχιακών Σπουδών. Κατά την προκήρυξη, αναφέρονται τα κριτήρια εισδοχής και τα απαιτούμενα έγγραφα που πρέπει να επισυναφτούν με την αίτηση όπως:
Αναγνωρισμένο Πανεπιστημιακό δίπλωμα
Προηγούμενη πανεπιστημιακή κατάρτιση σε κατάλληλο αντικείμενο (ακαδημαϊκό υπόβαθρο) και βαθμολογία σχετικών πτυχίων
Συστατικές επιστολές
Προσωπική συνέντευξη ή/και γραπτή εξέταση (εάν προβλέπεται από τους εσωτερικούς Κανόνες του Τμήματος) 
Υποβολή προκαταρκτικής ερευνητικής πρότασης για εισαγωγή σε διδακτορικό πρόγραμμα σπουδών (εάν προβλέπεται από τους εσωτερικούς κανόνες του Τμήματος)

Τα Τμήματα δύνανται επίσης να θέσουν επιπρόσθετα κριτήρια και δείκτες ποιότητας όπως: (α) αριθμό δημοσιεύσεων φοιτητών σε επιστημονικά περιοδικά, (β) συμμετοχή φοιτητών σε σεμινάρια, συμπόσια, ερευνητικά προγράμματα, (γ) παρουσιάσεις φοιτητών σε συνέδρια, (δ) γνώση ξένων γλωσσών, (ε) επαγγελματικές εμπειρίες, κλπ.

Οι φοιτητές πρέπει πάντα να συμβουλεύονται τους Κανόνες Μεταπτυχιακής Φοίτησης 

Επιτυχή ολοκλήρωση των απαιτήσεων του Προγράμματος Σπουδών
Μέχρι 60 ECTS δύνανται να απαλλαχθούν από μαθήματα μεταπτυχιακού επιπέδου.

Η διπλωματική εργασία, η διατριβή, τα ερευνητικά και συγγραφικά στάδια βαθμολογούνται με Επιτυχία/Αποτυχία. Ο τελικός βαθμός για την εκπόνηση της διατριβής καταχωρείται στο τελευταίο εξάμηνο της εκπόνησής της. Η διδακτορική διατριβή αξιολογείται με Επιτυχία ή Αποτυχία.

Επιπρόσθετες πληροφορίες

Επαγγελματικά Προφίλ Αποφοίτων

Το συγκεκριμένο πρόγραμμα απευθύνεται τόσο σε εν υπηρεσία εκπαιδευτικούς όσο και σε προϋπηρεσιακούς εκπαιδευτικούς και καλύπτει όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης από νηπιαγωγούς μέχρι και εκπαιδευτικούς δευτεροβάθμιας και ανώτερης εκπαίδευσης.

Οι απόφοιτοι του προγράμματος μπορούν να εργοδοτηθούν ως:
Ερευνητές σε πανεπιστήμια ή άλλους οργανισμούς
Εκπαιδευτικοί Εκπαιδευτικών σε Προγράμματα Εκπαίδευσης Εκπαιδευτικών σε θέματα χρήσης της ψηφιακής τεχνολογίας

Πρόσβαση σε Περαιτέρω Σπουδές

-

Top