Οι 4 εβδομαδιαίες ώρες διάλεξης τυπικά αποτελούνται από: σύντομη επανάληψη προηγουμένων διαλέξεων, εισαγωγή νέων εννοιών, φιλοσοφικές και ιστορικές αναφορές όπου αρμόζει, συζήτηση με ερωτήσεις από διδάσκοντα και από φοιτητ(ρι)ες, ασκήσεις και εφαρμογές αύξουσας δυσκολίας, επίλυση προβλημάτων με την ενεργή συμμετοχή των φοιτητ(ρι)ών. Ιδιαίτερη έμφαση δίδεται σε σύγχρονες προεκτάσεις και εφαρμογές της ύλης του μαθήματος. Μεγάλος μέρος της διάλεξης χρησιμοποιεί τον μαυροπίνακα, για καλύτερη ευχέρεια στην εμπέδωση, ενώ κάποια περιγραφικά στοιχεία ή γραφήματα παρουσιάζονται μέσω Η/Υ σε οθόνη. Για ορισμένα σύνθετα προβλήματα, των οποίων η ποσοτική διερεύνηση απαιτεί υπολογιστικές μεθόδους, χρησιμοποιείται διαδραστικά το λογισμικό Mathematica. Σε κάθε μια από τις κατ'οίκον εργασίες κατα τη διάρκεια του εξαμήνου, οι φοιτητ(ρι)ες έχουν διορία μιας εβδομάδας για να ασχοληθούν με ερωτήσεις/προβλήματα διαβαθμισμένης δυσκολίας. Για την προετοιμασία των κατ'οίκον εργασιών γενικά ενθαρρύνεται η συνεργασία μεταξύ των φοιτητ(ρι)ών. Αναμένεται όμως ότι κάθε άτομο θα ετοιμάσει από μόνο του τις τελικές του απαντήσεις. Οι κατ'οίκον εργασίες και προηγούμενες εξετάσεις, μαζί με δείγματα επίλυσής τους, αναρτώνται στην ιστοσελίδα του μαθήματος, και αναλύονται σε διαλέξεις προετοιμασίας, πριν την τελική εξέταση.
  |